Firmaopplysninger:

Våre åpningstider i nettbutikken er fra 10-16, henvendelser angående bestillinger vil bli besvart innen 48t.

Kjøpsbetingelser:

Vi i Skolageret sørger for at kunden alltid har rett på endring av egne opplysninger

Kunden har rett til å kunne kansellere kjøpet om varen er forsinket. Dersom man velger å kansellere vil refusjonen bli gjennomført innen 14 dager.

Angrerett:

Ved spørsmål om angrerett har i flere måter å kontaktes på: Tlf: , Email: og (Facebook).

Angreretten på 30 dager har vi for å kunne gi våre kunder den beste kundeservicen. Dette for at man skal kunne vurdere om man ønsker varen eller ikke. De første 14 dagene har man på å bestemme om man vil ta i bruk angreretten. Etter dette er det 14 nye dager, da iløpet av disse dagene skal varen sendes i retur til oss etter at melding om bruk av angreretten er gitt.

Dersom man ønsker å benytte seg av angreretten ved en brukt vare, sendes det en mail til oss og vi gir ut evt prisreduksjon til kunden.

BESTILLING, FRAKT OG SENDING

I HVILKE TILFELLER DEKKES RETUREN AV SKOLAGERET?

– Skolageret dekker returavgiften ved reklamasjon og feilsending. Vi sender med returlapp i pakken, men om du ikke finner/har mistet returlappen kan du sende en mail til kundeservice@skolageret.no

HVORDAN RETURNERER JEG?

– I pakken du får følger det med et skriv angående retur. Fyll ut papirene og legg de med i returen. Legg skoene i en pose og sett på returlappen.

Du kan også komme innom vår butikk i Tønsberg for å returnere produkter.

HVA ER RETURADRESSEN? 

SKOLAGERET AS
Mølleveien 35
3140 Nøtterøy – Tønsberg

HVORFOR KAN MAN KJØPE MERKEVARER TIL LAGERPRIS HOS SKOLAGERET?

 Både på nett og i butikk er Skolageret AS sitt konsept at vi selger sko til lagerpris. Det vil si at du kan kjøpe våre sko -30% – 70% billigere enn hos en ordinær skobutikk. Dette fordi vi først og fremst er et lager – hvor kundene har muligheten til å plukke skoene sine rett fra lagerhylla (eller få dem tilsendt i posten hvis de handler på nett).

På Skolageret har vi en solid samling av nye modeller, men her finner du også utgående modeller og lager-varer vi har kjøpt opp fra andre butikker som du får for en billig penge.

Vi bruker heller ikke mye penger på interiør og design til butikken vår, fordi vi tenker at kundene heller vil kjøpe billige sko enn å betale ekstra for å handle fra en fancy innredet butikk.

“Vi bruker ikke mye penger på interiør og design som publikum virkelig ikke trenger å betale for. Produktet er det samme uavhengig av om det står på en pall eller en spesialdesignet marmorhylle”.

– Miriam, Daglig leder.


HVOR LANG TID TAR DET FRA JEG BESTILLER JEG MOTTAR PAKKEN?
– Normal leveringstid er 1-4 dager.
 
HVORDAN KAN JEG SPORE PAKKEN MIN?
– Du vil få tilsendt et sporingsnummer på sms eller e-post.
 
JEG HAR GJORT EN FEIL I BESTILLINGEN. KAN DETTE ENDRES?
– Vi sender pakker fortløpende, så derfor vil det i de fleste tilfeller ikke være mulig å endre på bestillingen. Om du har fått et sporingsnummer tilsendt på e-post eller sms er pakken allerede sendt avgårde. Om du ikke har fått et sporingsnummer, kan du prøve å ringe oss på 33 50 18 78 eller sende en mail til kundeservice@skolageret.no, så gjør vi det vi kan. 

HVORFOR BØR JEG HANDLE HOS SKOLAGERET?

Både på nett og i butikk er det to ting vi setter høyest på lista:

  • Vi skal være billigst
  • Vi skal være best på kundeservice

Hos oss handler du smart: Du får gode sko av kvalitet til en billig penge. Både på nett og butikk står vi klare for å bidra med det vi kan, og du som kunde må ikke nøle med å ta kontakt! Vi hjelper mer enn gjerne – enten det er hjelp til valg av sko eller spørsmål om produktene, nettsiden, behandling av sko eller hva det skulle være!

HVA ER ÅPNINGSTIDENE DERES? 

Vår butikk er åpen 10-18 mandag – fredag, og 10-16 på lørdager.
(kundeservice på nett er tilgjengelig fra 10-16 mandag-fredag)

Reklamasjon:

Hos oss i Skolageret vil tilbakebetaling skje innen 14 dager, dersom kunden har sendt inn en reklamasjon. Skulle kunden ha spørsmål ang reklamasjon kan vi kontaktes på mail: eller Tlf:

Ved reklamasjon på vare med gjentatte feil/mangler vil vi kun sende ut to reklamasjons bytter før den evt tredje vil bli refundering der kunden også vil få tilbakebetalt frakt.

Skolageret/ Trapessko vil følge forbrukerklageutvalgets avgjørelser ved et eventuelt problem. Kunden har klageadgang til Forbrukerrådet (Trenger kontaktinformasjon til forbrukerrådet)