RETUR OG BYTTE

I BUTIKK

Hvis du ønsker å bytte, returnere eller reklamere på en vare du har kjøpt hos oss, kan du enten gjøre det i vår butikk i Tønsberg eller sende varen i retur til nettbutikken vår.

  • Deponering er 3 dager. Det er kundens eget ansvar å avtale en deponering. Ekspeditør vil da skrive på kvitteringen, og denne medbringes innen utløpsdato – hvis ikke forfaller deponeringen. Sko med eske skal da medbringes.

NB! Gaver kan ikke deponeres på, men kan byttes til en annen vare/til tilgodelapp gyldig i seks måneder. 

-Ved bytte av størrelse eller til et annet skopar skal sko med eske og kvittering medbringes innen 30 dager.

-Ved retur av sko uten avtale eller avtalt tid, vil kunden få tilgodelapp.Sko skal ikke ha vært brukt ute.

REKLMASJON

-Reklamasjon gjelder for synlige skader på skoene. Kvittering skal helst medbringes. Om skoene er blitt kjøpt for over åtte måneder siden, går de ikke under reklamasjon. Gnagsår, sverte av på sokker, knirking og “vonde” sko er ikke gyldige grunner for reklamasjon.

I NETTBUTIKK
RETUR

Ved retur av sko til nettbutikk må sko med eske sendes til adressen:
Skolageret AS
Mølleveien 35
3140 NØTTERØY.

Du kan også komme innom vår butikk i Tønsberg for å returnere og bytte produkter bestilt i nettbutikk.

Bestillinger som skal sendes, leveres som klimanøytral servicepakke med Bring. Ved returnering til oss, vil kunden bli belastet med 69,- .

Posten sender ut hentemelding elektronisk på SMS eller e-post. Om du ikke har oppgitt mobilnummer, sendes varselet på e-post. Det er derfor viktig at korrekt informasjon er oppgitt ved bestilling og at du sjekker at hentemeldingen ikke har havnet i spamfilteret.

Posten har en hentefrist på 14 dager fra pakken ankommer postkontoret. Ved utløpt hentefrist vil pakken sendes automatisk i retur til oss. Slike uavhentede forsendelser vil bli belastet et gebyr på kr 250 + frakt tur/retur for å dekke våre utlegg. Ved manglende betaling vil kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso. Kunden dekker fraktkostnad hvis varen skal returneres innen angrefristen.

Skoene skal ikke ha vært brukt ute eller ha skader.

Vi leverer kun til norske adresser.

VED REKLAMASJON

Send en mail til kundeservice@skolageret.no og fortell oss om problemet. Legg helst ved bilde hvis det gjelder synlig skade.

Kunden velger selv om det er ønskelig med et nytt par eller pengene tilbake, dersom skoen ikke finnes på lager vil pengene bli refundert.